Írók, illusztrátorok, művészek, híres emberek részvételével kampányol a Csodaceruza az új tanévre készülve. A Csodaceruza gyermekirodalmi folyóirat 5-10 éves gyerekek számára nyújt olvasnivalót, és a kezdeményezés célja nem más, mint 1001 új előfizetés összegyűjtése.

Elsőként a Csodaceruzát Csukás István ajánlja a gyerekek és a szülők figyelmébe.

„A jó újság olyan fontos, mint a friss levegő, amit vesz az ember. Nagy szükség van rá.” – mondta Csukás István. A Pom Pom, Süsü és más népszerű mesefigurák írója szívügyének tekinti a gyereklapok sorsát, hiszen ő maga is útjára indított és működtetett gyerekeknek szóló folyóiratokat.

Szerkesztőségünk hisz abban, hogy összefogással és a felkért alkotók gondolatainak a segítségével sikerül felkelteni sokak érdeklődését a folyóirat iránt.

A Csodaceruza jelenleg is számos könyvtárban, iskolában és egyéni előfizetőknél megtalálható, és a kampány akkor lesz sikeres, ha ez az előfizetői kör legalább 1001 új megrendeléssel bővül. Az elkövetkező napokban arra kérjük barátainkat, hogy mondják el az olvasóknak, mit jelent számukra a Csodaceruza.

Bízunk benne, hogy sikerül sokak érdeklődését felkelteni folyóiratunk iránt, és a kampányszlogenünk valósággá válik:

1001 új előfizetés = 1001 mosolygós gyermek!